czwartek, 13 marca 2014

Tęczowo mi

Bardzo lubię używać nici cieniowanych. Uważam, że dodają haftowi wdzięku i lekkości.
Haftowałam nimi już różne elementy: głównie napisy, ptaki a przede wszystkim kwiaty.
Szczególnie jeden wzór kwiatowy bardzo lubię i często haftuję go w różnych wersjach kolorystycznych.


Do tej pory królowały w cieniowaniach błękity i niebieskości. 

A oto najnowsza wersja, tym razem rudo-zielona:

Do kompletu zrobiłam jeszcze jedną ściereczkę z kwiatowym cieniowaniem:

miłego dnia życzę
JoC

5 komentarzy:

  1. Przepiękne te hafty, wzdycham więc do nich:-) a Ciebie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie to wygląda! Zwłaszcza podoba mi się ta żółto-szara ściereczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochane!!!
    Jak się słyszy/widzi takie opinie to i ochota wzrasta na tworzenie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie kwieciste wzory, są ponad czasowe :)
    PS Pisałam do Ciebie maila w sprawie przesyłki, być może zaginął gdzieś w spamie. Proszę sprawdź pocztę
    bulinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń