wtorek, 12 lutego 2013

Zwiastuny wiosny

Dziś wieczorem (a właściwie wczoraj) byłam na spacerku z naszą kochaną sunią. Pochodziłam po naszej wsi, zrobiłam obchód ogrodu i... poczułam już wiosnę.

Patrzę w kalendarz: LUTY.
Zaglądam za okno: mróz, śnieg - ogólnie zima.

A ja już wiem, że zima się kończy a niedługo WIOSNA. Spytacie pewnie "dlaczego?"
Ano odpowiedź jest całkiem prosta:
po 1) koty zaczęły się już marcować (właśnie, skąd to "marcowanie"? jak u nas największy ruch to połowa lutego, chyba że wszystkie kotki z sąsiedztwa są jakieś 'wyrywne');
po 2) w ogrodzie wypatrzyłam ciemierniki szykujące się do kwitnienia.

Więcej zwiastunów wiosny w ogrodzie znajdziecie tutaj. Serdecznie zapraszam :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać ściereczki rodzinne, które uszyłam z okazji parapetówki naszych przyjaciół. Niby nic nowego, ale te nie wyglądają tradycyjnie - tylko mają dość nowoczesny design.


Ściereczki są trzy, na dwóch są imiona Pani i Pana domu:

a na trzeciej imiona 'domowe' synów:

Ważki wyglądają obłędnie, zwłaszcza metaliczna nitka podkreśla ich urodę. Zamierzam jeszcze wykonać inne wersje kolorystyczne:

A skoro zrobiło się tak 'owadzio' pokażę Wam motyla wygrzewającego się - razem z moją Mamą - w ostatnich ciepłych promieniach listopadowego słońca:

pozdrawiam cieplutko

JoC

6 komentarzy:

  1. ważki są obłędne :-)
    na ogrodzie juz byłam :-)zapowiada się fajnie :-)Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda że owady są wdzięcznym obiektem dla haftu - będą jeszcze biedronki i motyle :))

      Usuń
  2. Asik, kiedy ty śpisz kobieto ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) no cóż, nie tylko chlebem i snem człowiek żyje...

      Usuń
  3. śliczne te ściereczki:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te ściereczki,a hafciki to prawdziwy majstersztyk

    OdpowiedzUsuń