piątek, 27 września 2013

Kotek, koteczek…

W czerwcu zgłosiłam swój obrazek „Obserwator ptaków” (oryg. Birds Watcher f-my Dimensions) wykonany haftem krzyżykowym na wyzwanie Turkusowego hamaka KOCIE SPRAWKI. Co prawda nie zwyciężyłam, ale to akurat nie ma największego znaczenia. Kilka osób oddało na moją pracę swój głos – za co tutaj chciałabym serdecznie podziękować J.

Oto moje kocie dzieło:
 
Na wyzwanie można było zgłosić tylko jedno zdjęcie, a ono nie oddaje w całości piękna obrazka i dlatego postanowiłam to nadrobić. Oto kilka ujęć mojego małego słodkiego kociaka

jeszcze przed oprawieniem...
 
 
 
 
 

oraz już w oprawie z lubianymi przeze mnie dwoma warstwami passepartout:

Przy okazji posta krzyżykowego chciałabym się pochwalić wyróżnieniem jakie otrzymałam od szanownego jury Szuflady za pracę zgłoszoną na wyzwanie PODWODNY ŚWIAT.

 
A tutaj rybki też już oprawione i wiszące na ścianie J





Dzisiaj jest piątek, a więc czas na 'odsłonięcie znaku zapytania'. Wyjątkowo zrobię to jutro, ponieważ muszę jeszcze porobić ładne zdjęcia w świetle dziennym. Wybaczycie mi?

Pozdrawiam
JoC

13 komentarzy:

  1. Kotek jest uroczy.
    Gratuluję wyróżnienia choć uważam że Twój podwodny świat zasługiwał na wygraną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja głosowałam, bo praca cudna!
    Zakochałam się w niej od pierwszego spojrzenia :)
    Zresztą obie są wspaniałe, podwodny świat bajeczny.
    Ciepło pozdrawiam - Jomo z Domu pod dobrą Nowiną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca z kotkiem, wygląda on ślicznie:) Oba obrazki bardzo mi się zresztą podobają, są bardzo staranne i z ładnie dobranymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dobór kolorów to akurat nie moja zasługa - bo to są gotowe zestawy amerykańskiej f-my Dimensions
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne obrazki, świetnie oprawione- dzieła sztuki, nie przesadzam...
    Robisz to mistrzowsko, a ja kicham i piję nalewkę z Twojego przepisu- kwiecie bzu dzikiego- smaczna i mam nadzieję przegoni katar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana, dużo zdrówka życzę!!!
      Mam nadzieję, że nalewkowe zdrowe procenty przegonią choróbsko, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Aleee cudne obrazki! Wspaniale wyhaftowane i pięknie oprawione :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oczarował mnie podwodny świat.
    emka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty i ładnie oprawione. Sama oprawiasz?

    OdpowiedzUsuń